ІНФОРМАЦІЙНИЙ САЙТ
НАУКОВОЇ ЧАСТИНИ

ОДЕСЬКОЇ НАЦІОНАЛЬНОЇ МУЗИЧНОЇ АКАДЕМІЇ імені А.В.НЕЖДАНОВОЇ

Випуск 8 (2019)

Випуск 8 (2019)


Абебе Ольга. Традиция клавесинного исполнения сонат Д. Скарлатти в современную эпоху.

Андронік Вікторія. Особливості втілення техніки монограмування в третій симфонії А. Шнітке.

Антонова Татьяна. Месса в творчестве В. А. Моцарта: исторический и исполнительский аспекты.

Войтко Тетяна. Секстет Є. Станковича «Що сталося в тиші після відлуння» - розповідь у звуках чи звукова картина?

Гарбуз Інна. «Європеїзований орієнталізм» у творчості Густава Холста: «Японська сюїта».

Грекул Светлана. Образ поэта в камерно-вокальном цикле Вадима Николаева на стихи Елены Ляшенко.

Дегтяренко Віра. Образ Арміди на оперній сцені: Ж. Б. Люллі – Х. В. Глюк.

Довгошия Василь. Патріотичні пісні: зразки національної культурно-освітньої спадщини.

Довгун Марія. Втілення духовного змісту у «Тропарі до Пресвятої Богородиці» Ганни Гаврилець: від молитовного тексту до хорового звучання.

Зінченко Вероніка, Балет «Odysseus» Максима Шалигіна: інтонаційно-драматургічна специфіка.

Іванова Інна. «Funny death» Людмили Юріної і «Salve Regina» Максима Шалигіна: техніка роботи композитора зі словесним рядом.

Мазілова Юлія. Слово як чинник нової жанрової контамінації у вокально-хоровому творі Г. Канчелі «Little Imber».

Новак Ілона. Некоторые особенности освоения вокальной музыки Дж. Верди для сопрано на примере арии Эльвиры из оперы «Эрнани».

Постовойтова Світлана. Фуга 20-21 століття в аспекті ладо-тональної організації. Поняття сучасна фуга.

Сіренко Єлизавета. «Ефект дракона»: пошуки метамови в концерті для контрабаса з оркестром Сергія Пілютикова.

Титова Марія. Хорова балада «Zemgale» Петеріса Васкса: музичне осмислення історичного минулого.