ІНФОРМАЦІЙНИЙ САЙТ
НАУКОВОЇ ЧАСТИНИ

ОДЕСЬКОЇ НАЦІОНАЛЬНОЇ МУЗИЧНОЇ АКАДЕМІЇ імені А.В.НЕЖДАНОВОЇ

Випуск 12 (2021)

Випуск 12 (2021)

Збаравський Миколай. Універсальність ударної установки в сучасному музичному виконавстві.
Коломацький Павло. Хоровий диптих «Давидові Псалми» для мішаного хору a’cappella Ірини Алексійчук: задум та його втілення.
Круліковська Яна. Г. Ф. Телеман та його «Тафельмюзік».
Міненко Катерина. Бажання нових вражень, або «ген спраги мандрівок» у творчій біографії М. Глінки.
Новицька Тетяна. Характерні ознаки стилю та функціональності тематизму у камерних симфоніях Євгена Станковича (на прикладі камерних симфоній № 3 та № 5).
Романчук Яна. Специфіка звуковисотної організації у ранній французькій спектральній музиці крізь термінологію Жерара Грізе (на прикладі «Partiels»).
Саф’ян Дзвенислава. Образ Кардильяка в опері «Кардильяк» Пауля Гіндеміта в аспекті інтерпретації ренесансної типології героя.
Северюхіна Анастасія. Музичне перевтілення сюжету та образів роману М. Булгакова «Майстер і Маргарита» в екранізації В. Бортко - І. Корнелюка (2005 р.).
Сибілєва Аліна. «Іфігенія в Авліді» К.В. Глюка як приклад трактування міфологеми принесення в жертву первістка.
Стецюк Анастасія. Риси модернізму у камерно-інструментальній творчості Б. Лятошинського.
Тимощук Анастасия. Хоровая миниатюра «Компьютерная между-народная песня кладовая знаний или обращение к Гуглу» Анны Копейки в контексте современности.
Шульга Інга. «Метод випадкових дій» та принцип індетермінізму у творчості Дж. Кейджа.

 

 

Лицензия Creative CommonsЭто произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution-ShareAlike» («Атрибуция — На тех же условиях») 4.0 Всемирная.